nedelja, 1. marec 2009

Prebijanje ledu

Moja prva objava ... se temu morda reče prebiti led? Osebno se namreč izogibam blogom in jih z par izjemami ne berem. Nakar se zastavi vprašanje zakaj sem se potem sploh odločil za pisanje bloga. Po pravici povedano ne vem. Lahko bi brezbrižno dejal da je dejavnikov več ali pa sploh nobenega. Ne predstavljam si kdo bo sploh našel tale blog, ki sem ga prijavil že pred več kot pol leta ter nato pozabil kakšen naslov ima dokler nisem z serijo poizkusov napačnega ugibanja končno prišel sem do te strani. Nebi se sam imel ravno za internetno nepismenega, ampak ko človek nekaj pozabi pač nekaj pozabi. Na kar se spomni in se če mu volja ravno veleva loti z nekaj takega kot v mojemu primeru prebijanjem ledu s prvo objavo na temle blogu.

Pa da ne bom nakladal samo o svojih sentimentalnih pogledih interneta naj namenim nekaj besed o dejavnikih zakaj sploh pisati na blogu. Človek ima že od pamtiveka dalje napako, da želi opozarjati glede samega sebe in njegovih pogledov na svet. Da. Ljudje smo že od zmeraj socialne kurbe, ki hočemo nič drugega kakor to, da ugajamo v očeh drugih ter pri tem požeti, če se že ravno da kak prijazen komentar ali kompliment glede naše očarljive pojave v kateri smo sami sebi edinstveno enkratni. To se je pojavljalo že od časa prvih piramid (naj v miru počivajo sužnji, ki so verjetno naskrkali najbolj od vseh) za vase zagledane faraone, ki so se sami sebe primerjali z bogovi in samemu sebi postavljali piramide; tlačanom, ki so služili svoj kruh za fevdalne gospode prav tako z kompleksom "jaz nad vami, vi pod mano, vladam jest" ter tako naprej tekom naše sive zgodovine do danes. Vse življenje od rojstva naprej smo brali v revijah in knjigah ali gledali po televiziji o "pomembnih ljudeh" ter njihovih odločitvah, ki so iz strani medijev zaznamovali svet v katerim živimo. Seveda so se naši čustveni odzivi razlikovali od veselja, žalosti pa do besa, ki so nam jih sprožile te socialne kurbe. In tekom tega se je pojavil internet [fanfare v ozadju] kjer so možnosti neomejene.

Ne samo, da si lahko dostopal do emajl naslova kjer so ti čudoviti prijatelji pošiljali prve spam-e in viruse kot so trojanci itd. si imel možnost videti tudi slike Pamele Anderson.
Jp. Kot mularija takrat smo bili čisti carji, če smo se pohvalili da smo jo videli kje na internetu. Seveda to je bilo kakih 10 let nazaj pri čemer sem bil star 13 let in se strinjam z vsemi, da bi bila dandanes to verjetno Megan Fox.
Pri čemer pa se nismo zavedali, da je bila Pamela nič drugega kot socialna kurba potrebna naše pozornosti pri čemer ji je število njenih internetnih iskanj dvignilo ceno katero je lahko unovčil njen agent, da je potem med drugim njemu in njej na trgu prineslo večjo ceno. Ni bilo dolgo, ko so ljudske množice v svojih glavah spremenile mišljenje iz "Wauu internet je zakon, kaj vse se dobi tuki gor!" na "Zakaj ni mene tuki gor, kk se lahko samega sebe spravim na net ker jest bi jemu tud velik za povedat!" in čez čas se je pojavil blog kjer ima vsak posameznik možnost promoviranja samega sebe ali "poglej na nogi imam šest prstov", svojih občutij "danes sem žalosten ker je moja ekipa izgubila na gostovanju ...", bizarnih dogodkov iz našega življenja "včeraj sem vidu dve sestri, ki sta se poljubljali in največja fora je bila v tem, da sta bili čisto trezni ... kr neki", verskih prepričanj "Indija je bla čisti odfuk" in tako dalje.

Hja nekoliko ironično je razpredati o socialnih kurbah in potrebi posameznikov, ki hočejo pustiti svoj imprint na svetovnem spletu v obliki bloga pri čemer sam nisem o sebi še kaj veliko povedal in tudi še ne nameravam prav takoj. Torej meni osebno se zdi zanimiva hipoteza, da so blogerji socialne kurbe, ki na svojih blogih razpravljajo o svojem vsakdanjiku z slikami, posnetki in teksti, ki pričajo o njihovih trenutnih življenjskih pripetljajih. Bom potemtakem sam objavljal svoje slike, posnetke in izpovedi o mojem vsakdanu ter s tem pritrdil na hipotezo da sem socialna kurba? Po mojemu mnenju je še nekoliko prezgodaj reči kaj bom, če sploh bom karkoli pisal na tem blogu sam imam kot ljubitelj knjig, stripov, filmov, tv-serij, žurov kar veliko dela s temi naštetimi hobiji. Po drugi strani pa me že nekaj časa mika, da bi se lotil kaj pisati (karkoli), saj imam občutek, da ob preživljanju časa za računalnikom in knjigami postajam nekoliko trd ko pride do tega da se kaj napiše.

Kaj potemtakem bom pisal v temle blogu? Nakladancije v tipu te prve objave? Če se mi bo ravno dalo. Kaj še? Komentiral bom (če se mi bo ravno dalo) o mojih pogledih na knjige, stripe, filme in tv serije, ki jih trenutno spremljam. Če imate kako zanimivo mnenje komentirajte, imam rad zanimive debate. Drugače bo pa za moje prvo prebijanje ledu zaenkrat dovolj.

Se ga beremo.

4 komentarji:

Iztok pravi ...

Res je! Vsi smo socialne kurbe! Vendar moje mnenje je, da je dobro biti socialna kurba dokler si ti res ti in ne vzbujati pozornosti z dejavniki, ki niso del tebe (bognedaj, da so proti tebi). Primer druge definicije bi res lahko bila Pam Anderson + umetni joški. Mislim, da bom postal tvoj reden bralec in upam, da ti bo uspelo biti dobra socialna kurba (seveda po 1. definiciji).

LP, Izi.

Thimulus pravi ...

Izi upam de mi bo uspel bit zadovljiva socialna kurba in de bom pri tem ostal zvest samemu sebi, če se pa že zgodi nasprotno (kar srčno upam da se ne bo)pa bom v znak žalovanja ubavu šteko piva in vas vse lpo povabu na pivo;)

Iztok pravi ...

Zmejnenu :)

Lenč pravi ...

plosk plosk! sploh nism vidla de blogaš, ti potuhnenc, ti :)
finu, se ži veselim novih postov!